0

Moja korpa

... je prazna


Imate pravo da odustanete od vaše porudžbine pre i posle isporuke.


ODUSTAJANJE PRE ISPORUKE PORUDŽBINE

Kupac šalje izjavu putem e-mail-a na adresu madamfairyOva adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. da odustaje od poručene robe.


ODUSTAJANJE NAKON ISPORUČENE ROBE

Obaveštavamo vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon"), u daljem tekstu: Zakon, kupovina preko naše internet stranice svezazene.rs smatra se prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu definiše pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti).

Kod ovakvog vida kupovine:

  • Kupac (Vi) ima pravo da se predomisli, odnosno da odustane od kupovine u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod uručen i to bez navođenja razloga za odustanak (npr. ukoliko se potrošaču ne dopada proizvod, koji objektivno nema nikakve nedostatke)
  • Prodavac (Madam Fairy Shop) ima obavezu da Vam predamo obrazac za odustanak (izjavu o odustanku) koja mora biti svojeručno potpisana.

Ukoliko ste preuzeli porudžbinu od kurirske službe imate 14 dana pravo da odustanete od kupovine i vratite robu.

Postupak je sledeći:

  1. Skinete Obrazac za Odustanak i Raskid Ugovora OVDE.
  2. Šaljete ispunjen i potpisan obrazac na Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. 
  3. Šaljete neoštećenu i neupotrebljenu robu putem kurirske službe (vi plaćate isporuku)
  4. Obaveštavate nas na madamfairyOva adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. ili putem telefona 069 300 4018

Prilikom vraćanja proizvoda, troškovi transporta padaju na teret kupca, a Madam Fairy Shop je u obavezi da izvrši povraćaj uplate, koju je primio od potrošača.

Madam Fairy Shop može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća od strane potrošača ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je robu poslao.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni račun. Po prijemu utvrđuje se da li je proizvod oštećen, korišćen, otvaran kao i njegova ispravnost. Ukoliko se utvrdi da je proizvod neispravan, korišćen ili oštećen krivicom kupca, odbija se povraćaj novca, a troškove vraćanja snosi kupac.